вівторок, 13 березня 2018 р.

Творчий звіт. Українська мова

Викладання української мови та літератури в контексті шкільної освіти   має  одне з пріоритетних значень, бо саме на цих уроках формуються ключові  компетентності, які допоможуть  учням реалізувати себе у сучасному світі. 
Цікавим та змістовним був урок української мови, проведений вчителем Лілією Іванівною Зозулею. Учні-п'ятикласники   у цей день вивчали другорядні члени речення.
" Заговори, щоб я тебе побачив"- цей вислів Сократа змусив дітей подумати про  культуру мовлення, про важливість грамотності та освіченості. Для  стійкої мотивації навчання  учитель використала висловлювання Василя Стуса, що "грамотне письмо - це як особиста гігієна", а помилки - " як невимиті руки чи зуби".  Таким був початок уроку. Наступний етап - повторення та систематизація знань - був проведений  шляхом виконання завдань на інтерактивний дошці. Такий вид роботи дітям дуже до вподоби, бо є сучасною цікавою формою перевірки  знань.
А далі  було знайомство з двома хвальками - підметом і присудком- та другорядними членами,  які хоч  і називаються "другорядними ", але насправді є просто необхідними для створення цікавого змістовного тексту. 
На цьому уроці п'ятикласники  порівнювали тексти, самостійно формулювали визначення, але найважливіше - ще раз переконалися, що нудних і нецікавих   тем в шкільному курсі української мови просто немає.
Звичайно, якщо вчитель  у своїй  щоденній праці вміє творчо викласти матеріал, прищеплюючи дітям любов до рідної мови та українства загалом.
Слід також сказати, що Лілія Іванівна є керівником районного медичного об'єднання вчителів української  мови та літератури. У лютому на засіданні  методоб'єднання
 Зозуля Л.І. провела майстер-клас, на якому презентувала   проектну діяльність  та  інші інноваційні форми і методи роботи.









Немає коментарів:

Дописати коментар