Викладання української мови та літератури в контексті шкільної освіти має одне з пріоритетних значень, бо саме на цих уроках формуються ключові компетентності, які допоможуть учням реалізувати себе у сучасному світі.
Цікавим та змістовним був урок української мови, проведений вчителем Лілією Іванівною Зозулею. Учні-п'ятикласники у цей день вивчали другорядні члени речення.
" Заговори, щоб я тебе побачив"- цей вислів Сократа змусив дітей подумати про культуру мовлення, про важливість грамотності та освіченості. Для стійкої мотивації навчання учитель використала висловлювання Василя Стуса, що "грамотне письмо - це як особиста гігієна", а помилки - " як невимиті руки чи зуби". Таким був початок уроку. Наступний етап - повторення та систематизація знань - був проведений шляхом виконання завдань на інтерактивний дошці. Такий вид роботи дітям дуже до вподоби, бо є сучасною цікавою формою перевірки знань.
А далі було знайомство з двома хвальками - підметом і присудком- та другорядними членами, які хоч і називаються "другорядними ", але насправді є просто необхідними для створення цікавого змістовного тексту.
На цьому уроці п'ятикласники порівнювали тексти, самостійно формулювали визначення, але найважливіше - ще раз переконалися, що нудних і нецікавих тем в шкільному курсі української мови просто немає.
Звичайно, якщо вчитель у своїй щоденній праці вміє творчо викласти матеріал, прищеплюючи дітям любов до рідної мови та українства загалом.
Слід також сказати, що Лілія Іванівна є керівником районного медичного об'єднання вчителів української мови та літератури. У лютому на засіданні методоб'єднання
Зозуля Л.І. провела майстер-клас, на якому презентувала проектну діяльність та інші інноваційні форми і методи роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар